FAQ
odpovědi na otázky kolem Eurony?
1) Jaké jsou možnosti objednávek u Eurony?
Objednávat může každý pro již registrované se stačí přihlásit na webu firmy, případně noví
zákazníci provedu objednávku a a vyplní registrační formulář. Pro
další objednávky uvádějte prosím své příjmení a registrační číslo, dále vždy číslo výrobku a počet
kusů. Na firemním webu můžete objednávat 24 hodin denně v
tzv. sekci pro poradce. Přístup obdržíte na potvrzeném registračním
formuláři s první zásilkou. Objednat můžete i telefonicky (PO-PÁ 8-16 hodin),
prosíme žádné SMS. Lze nadiktovat i
na telefonní záznamník po 16-té hodině a během víkendu. Lze poslat i
E-mailem nebo Faxem.
2) Jak učinit u Eurony sdruženou objednávku?
Sdružená objednávka znamená že jde více objednávek v jednom balíku s jedním
poštovným. Výborné pokud máte více objednávek a nechcete platit poštovné.
Stačí se jen domluvit se zákazníky a pak Vaše objednávky sdružit do jedné zásilky. Je nutné nahlásit
sdružené objednávky nejlépe společně a uvést informaci
o tom, se kterou objednávkou se má daná objednávka sdružit.
Adresát pak platí součet všech zásilek. V zásilce
jsou samozřejmě faktury pro všechny objednávky.
3) Jak je to s doručováním zásilek?
Zásilku vám doveze kurýrní službat DPD. Obvykle doručuje všední dny od 7
do 17 hodin. Obvykle dopředu volají že vám vezou zásilku. Pokud Vás
nezastihne, zanechá oznámení. Druhý den se pokusí o doručení
znovu. Pokud Vás ani na podruhé nezastihne pak volejte DPD (kontakt na oznámence) a
domluvte další pokus, kdy
Vám mají zásilku napotřetí dovézt. Jinak balík čeká týden a poté je vrácen
zpět.
4) Jak ověřit v jakém je objednávka stavu?
Pokud si objednáváte z internetových stránek on-line objednávkou,
je Vám okamžitě potvrzeno její úspěšné odeslání. Na internetových stránkách v sekci pro poradce můžete
neustále sledovat stav Vaší objednávky.
5) Jak zjistím zda byla už objednávka odeslána?
Každé všední odpoledne po expedici je balíček předán DPD, následně dostanete
na email zprávu, se sledovacím číslem zásilky, podle kterého můžete na stránkách
www.dpd.cz sledovat, kde se zrovna Váš balík nachází.
6) Jak zjistím kolik mám ještě nevyčerpanou
slevu?
Ve vašem Activity report v online kanceláři spu všechny potřebné informace o
nároku na slevu .
7) Od kdy se odečítá nárok na slevu?
Nárok na slevu se vždy odečítá v maximální možné míře z nejbližší objednávky
a následné objednávky, pokud nebyla sleva předchozí objednávkou vyčerpána.
9) Proč mi v první zásilce posíláte a účtujete Start Packet,
Sales Packet (sadu vzorků aviváží), když jsem si nic z toho neobjednal?
V první zásilce získává každý ZDARMA Start Paket, pokud je první objednávka
nad 2000 Kč získáváte ZDARMA i sadu vzorků aviváží.
Poslední položka faktury je SLEVA, která
zahrnuje součet položek zdarma se zápornou hodnotou.
10) Jak získat nárok na 20 %, 25 % nebo 30 %?
Při registraci máte nárok na 20% obchodní přirážku, která
vždy platí celý produkční měsíc. Vyšší obchodní přirážka 25% nebo 30% závisí
na celkové výši všech osobních objednávek v katalogových cenách Od 0 - 2499 Kč, 20 %
2500 Kč - 4999 Kč, 25 %
nad 5000 Kč 30 %