FAQ odpovědi na otázky kolem Eurony?

 



 



1) Jaké jsou možnosti objednávek u Eurony?
Objednávat může každý pro již registrované se stačí přihlásit na webu firmy, případně noví zákazníci provedu objednávku a  a vyplní registrační formulář. Pro další objednávky uvádějte prosím své příjmení a registrační číslo, dále vždy číslo výrobku a počet kusů. Na firemním webu můžete objednávat 24 hodin denně v tzv. sekci pro poradce. Přístup obdržíte na potvrzeném registračním formuláři s první zásilkou. Objednat můžete i telefonicky (PO-PÁ 8-16 hodin), prosíme žádné SMS. Lze nadiktovat i na telefonní záznamník po 16-té hodině a během víkendu. Lze poslat i E-mailem nebo Faxem.

2) Jak učinit u Eurony sdruženou objednávku?
Sdružená objednávka znamená že jde více objednávek v jednom balíku s jedním poštovným. Výborné pokud máte více objednávek a nechcete platit poštovné. Stačí se jen domluvit se zákazníky a pak Vaše objednávky sdružit do jedné zásilky. Je nutné nahlásit sdružené objednávky nejlépe společně a uvést informaci o tom, se kterou objednávkou se má daná objednávka sdružit. Adresát pak platí součet všech zásilek. V zásilce jsou samozřejmě faktury pro všechny objednávky.

3) Jak je to s doručováním zásilek?
Zásilku vám doveze kurýrní službat DPD. Obvykle doručuje všední dny od 7 do 17 hodin. Obvykle dopředu volají že vám vezou zásilku. Pokud Vás nezastihne, zanechá oznámení. Druhý den se pokusí o doručení znovu. Pokud Vás ani na podruhé nezastihne pak volejte DPD (kontakt na oznámence) a domluvte další pokus, kdy Vám mají zásilku napotřetí dovézt. Jinak balík čeká týden a poté je vrácen zpět.

4) Jak ověřit v jakém je objednávka stavu?
Pokud si objednáváte z internetových stránek on-line objednávkou, je Vám okamžitě potvrzeno její úspěšné odeslání. Na internetových stránkách v sekci pro poradce můžete neustále sledovat stav Vaší objednávky.

5) Jak zjistím zda byla už objednávka odeslána?
Každé všední odpoledne po expedici je balíček předán DPD, následně dostanete na email zprávu, se sledovacím číslem zásilky, podle kterého můžete na stránkách www.dpd.cz sledovat, kde se zrovna Váš balík nachází.

6) Jak zjistím kolik mám ještě nevyčerpanou slevu?
Ve vašem Activity report v online kanceláři spu všechny potřebné informace o nároku na slevu .

7) Od kdy se odečítá nárok na slevu?
Nárok na slevu se vždy odečítá v maximální možné míře z nejbližší objednávky a následné objednávky, pokud nebyla sleva předchozí objednávkou vyčerpána.

9) Proč mi v první zásilce posíláte a účtujete Start Packet,
Sales Packet (sadu vzorků aviváží), když jsem si nic z toho neobjednal?

V první zásilce získává každý ZDARMA Start Paket, pokud je první objednávka nad 2000 Kč získáváte ZDARMA i sadu vzorků aviváží. Poslední položka faktury je SLEVA, která zahrnuje součet položek zdarma se zápornou hodnotou.

10) Jak získat nárok na 20 %, 25 % nebo 30 %?

Při registraci máte nárok na 20% obchodní přirážku, která vždy platí celý produkční měsíc. Vyšší obchodní přirážka 25% nebo 30% závisí na celkové výši všech osobních objednávek v katalogových cenách Od 0 - 2499 Kč, 20 %
2500 Kč - 4999 Kč, 25 % nad 5000 Kč 30 %

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Přátelé

Česká ekologická drogerie Eurona by Cerny
Hledáte práci, zaměstnání, práci na doma? Pokud nechcete spolupracovat s námi tak zkuste Domácí práce. Práce na internetu, seznam volných míst, lepší než úřad práce Práce. inzerce na volná pracovní msta, různé brigády atd. Hledáte letní brigádu? Sezóní i dlouhodobé Brigády. Podnikání, multi level marketing to jsou stránky o MLM, Eurona je také MLM ale o tom jinde. Včelaření a včelařství to vše na včelařské potřeby pro včelaře. Přeložili jsme pro Vás fanstránky Eurony i do dalších jazykových verzí.  Stejně, tak jako můžete objednávat Euronu v Polsku a na Slovensku. Máme pro vás i Slovenské a Polské stránky.

Masážní křesla. Dioptrické brýle online Autorádia, reproduktory RAPID AUTOHIFI eshop a kamenná prodejna Rybářské potřeby ARYBÁŘSTVÍ eshop a kamenná prodejna

Oficiální web Eurona by Cerny

Archiv článků