Smluvní podmínky
Provozovatel:
Jiří Jansa
Veselá 9
512 52 Veselá u Semil
IČO: 76023290
Zprostředkováváme služby v oblasti poradenství a obchodu pro českého výrobce
EURONA s.r.o., který je dodavatelem produktů.
Fakturace objednávek a dodavatel produktů:
EURONA s. r.o.
Lhota za Červeným Kostelcem 261
549 41 Červený Kostelec
Královéhradecký kraj
IČ: 25996304
DIČ: CZ25996304
Firma je zapsána ve výpisu z OR vedeného u Krajského obchodního soudu v Hradci
Králové v oddílu C, vložka číslo 19017
A) Registrace a objednání
1. Po zadání
objednávky do systému Eurona je zaslán informační e-mail o stavu vaši objednávky
a konečné výši objednávky, výrobky jsou systémem přepočítány tj. ceny výrobků
jsou sníženy o 20% obchodní marže.
2. Odesláním objednávky sdělujete souhlas s Vaší registrací za nezávislého
registrovaného zákazníka společnosti Eurona s.r.o. za účelem získání slev při
nákupu výrobků.
3. Zaregistrovanému subjektu následně nevzniká žádná povinnost objednávat
výrobky společnosti Eurona s.r.o.
4. Registrovaný zákazník má právo registraci kdykoliv písemně zrušit bez
jakýkoliv sankcí.
5. Poskytnutá data podléhají zákonu č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a v
žádném případě nemůžou být poskytnuty jiným právním subjektům pro obchodní
účely.
7. Každý zákazník, který souhlasí s registrací do obchodní skupiny p. Jiřího
Jansy, má nárok nakupovat za nákupní ceny "A", tedy -20%. Získání výhodnější
nákupní ceny "B" nebo "C" na další měsíc závisí na celkové výši všech osobních
objednávek v KC (katalogových cenách). Hodnota osobních objednávek za měsíc
překračující hodnotu nad 2.500Kč v KC získává registrovaný zákazník výhodnější
nákupní cenu "B" pro následující měsíc (25%). Hodnota osobní objednávek za měsíc
překračující hodnotu 5.000Kč v KC získává registrovaný zákazník nejvýhodnější
nákupní cenu "C" pro následující měsíc (30%). (Příklad: Objednáte-li zboží za
katalogové ceny v hodnotě 2000Kč. Vaše konečná cena na faktuře bude pouze
1.694Kč při základní nákupní ceně "A".)
8. Po registraci zákazník obdrží (nejdelé však do 12hodin od odeslání objednávky
přes objednávkový formulář) e-mail s přihlašovacími údaji na hlavní stránky
výrobce Eurona s přístupem do webové sekce pro registrované zákazníky a poradce
k vytváření dalších vašich objednávek. S registrací získává zákazník své osobní
registrační číslo a heslo pro on-line objednávání, sledování stavu objednávky a
osobní aktuální přehledy na webových stránkách Eurona.
B) První zásilka
1. Po registraci a
vytvoření objednávky je zákazníkovi zaslána první zásilka s objednaným zbožím
včetně StartPacketu zdarma. Obsah StartPacketu: 1ks aktuální katalog
EuronaByČerný a ČernýCosmetix, 1ks aktuální ceník, 1ks aktuální akční leták, 4ks
objednávkový formulář, 1ks reklamační formulář.
2. Na faktuře mají všechny položky svoji cenu (tedy i bonusy zdarma). V případě
bonusů či dárků, které dostáváte zdarma, je jejich celková hodnota na faktuře
odečtena v položce SLEVA!
C) Poštovné a balné
1. Objednávky v
hodnotě alespoň za 1.500Kč v KC (katalogových cenách) - poštovné a balné není
účtováno.
2. Poštovné a balné činí 90Kč pro objednávky nižší 1.500Kč v katalogových
cenách.
D) Způsob doručení zásilky
1. Zboží je dodáváno
na dobírku přepravní službou DPD v pondělí až pátek 07:00 až 17:00 hod!
2. Každou svoji objednávku si zákazník může nechat zaslat na jinou adresu než
"trvalou doručovací adresu".
3. Na stránkách www.dpd.net zákazník může sledovat pohyb zásilky.
E) Reklamace
1. Zákazník má nárok na vrácení peněz do 30-ti dnů od převzetí zboží, výrobek musí mít alespoň 80% obsahu - 100% garance kvality Eurona. Po vrácení výrobku Eurona zašle výrobek nový nebo hodnotu výrobku odečte v příští objednávce (dle požadavku v reklamačním protokolu).
F) Ostatní nároky a povinnosti
1. Pokud si v průběhu
3 po sobě jdoucích měsíců registrovaný zákazník neobjedná, bude mu pozastaveno
automatické rozesílání katalogů, letáků atd. Pokud obnoví zákazník objednávky,
budou mu znovu propagační materiály zasílány na uvedenou adresu.
2. Pokud si registrovaný zákazník v průběhu 12-ti po sobě jdoucích měsíců
neobjedná, bude mu jeho registrační číslo automaticky zrušeno systémem.
3. Registrovaný zákazník neplatí žádné poplatky za správu účtu, zasílání
materiálů a výpisů. Neplatí žádné vstupní a obnovovací poplatky za prodloužení
registrace na dalších 12 měsíců.
4. V zimních měsících (v závislosti na mrazech) mohou být objednávky přijaté v
pátek expedovány až v pondělí. Důvodem je ochrana výrobků proti možnému
přemrznutí ve skladech zasílatelské společnosti DPD.